Foto: Unsplash

TikTok plánuje přidat na svoji platformu hry včetně takových, které by livestreameři mohli hrát s diváky

Podle agentury Reuters začal TikTok s testováním her v rámci svých služeb. Společnost očekává, že tento krok začne jednu z dalších velkých etap platformy. Zástupce společnosti potvrdil, že TikTok skutečně testuje minihry v HTML5. Komentoval to těmito slovy: „Stále hledáme způsoby, jak obohatit naši platformu a pravidelně testujeme nové funkce a integrace, které přinášejí další obsah pro naši komunitu.“

Zdá se, že TikTok má v plánu hry podporované reklamou, které čerpají z knihovny mateřské společnosti ByteDance. Právě přidání her je snahou, jak si TikTok může zvýšit příjmy a prodloužit dobu, kterou uživatelé stráví v aplikaci TikTok.

Pravdou přitom je, že TikTok už vyzkoušel minimálně jednu minihru, když se spojil s Feeding America a vytvořil Garden of Good, herní zážitek podobný FarmVille. Kromě toho koncem loňského roku také oznámil spolupráci s vývojářem FarmVille, společností Zynga, na vytvoření hry Disco Loco 3D, hudební a taneční hry v HTML5, která by mohla fungovat také přímo v rámci aplikace. Podle nejnovějších zpráv jde ale jen o začátek herních ambicí TikToku.

Čínský předchůdce TikToku, Douyin, přitom hry již nabízí a i další společnosti (jako Facebook a Netflix) se nedávno pustily do mobilních her. TikTok také testoval software pro streamování her se svým Live Studiem pro počítače a umožnil některým tvůrcům přidat více interaktivního obsahu tak, že do videí zahrnul miniaplikace.

Další zpráva od TechCrunch pochází od společnosti Watchful, která se zabývá produktovým zpravodajstvím a podle níž TikTok pracuje na řadě funkcí pro živé vysílání. Patří mezi ně hry, které mají streamerům pomoci zapojit diváky, včetně hry podobné slovníku, dárkové „krabice s pokladem“, která po uplynutí stanovené doby rozdává náhodným divákům mince, a nákupní funkce umožňující divákům procházet produkty z livestreamu.

Zdroj: theverge.com