Zdroj: Unsplash.com

TikTok testuje funkci mizejících videí Stories ve stylu Snapchatu, změny hlásí i další sociální sítě

Časově omezený obsah tzv. Stories patří mezi nejpopulárnější funkce řady sociálních sítí. Svůj původ má na platformě Spapchat, ovšem nalezneme jej i u Facebooku, Messengeru nebo Instagramu. A není proto divu, že by tuto službu do svého portfolia rád zahrnul i populární TitTok.

TitTok testuje funkci ve formě vidoobsahu, který bude dostupný 24 hodin po zveřejní a poté zmizí. Mluvčí společnosti, kterou vlastní čínský ByteDance, řekl BBC: „Stále přemýšlíme o nových způsobech, jak přinést hodnotu naší komunitě a obohatit zážitek z TikTok. V současné době experimentujeme se způsoby, jak poskytnout tvůrcům další formáty, jak v komunitě TikTok oživit jejich kreativní nápady.“

Zpráva o novince přichází v době, kdy konkurenční WhatsApp vlastněný Facebookem testuje obrázky, které je možné vidět pouze jednou a potom danému uživateli zmizí. WhatsApp uvedl, že cílem této funkce je „poskytnout uživatelům ještě větší kontrolu nad jejich soukromím“. Obhájci práv dětí ale upozorňují, že mizející fotografie by naopak mohly pomoci se zakrýváním nelegální pornografie.

Změny ohlásil i jinak poměrně konzervativní Twitter. Ten loni na jaře představil novinku Fleet, která uživatelům umožňovala zveřejňovat fotografie a videa, která zmizela po 24 hodinách. Podle Vedení společnosti ale tato novinka nedosahovala předpokládané popularity a tak byla nyní ukončena.

Zdroj: bbc.com