Twitter bude vysílat obsah 30 mediálních společností včetně Viacomu nebo NBCUniversal

Twitter podepsal smlouvu s 30 významnými mediálními společnosti, mezi nimiž je např. Viacom nebo NBCUniversal. Uživatelé si tak budou moci na platformě přehrávat videa z oblasti zpravodajství, zábavy, sportu nebo počítačových her.

Mikroblogová síť je na tomto poli aktivní již od roku 2016 a svoje aktivity v této oblasti v následujícím roce výrazně posilovala. Podle tiskové zprávy Twitteru uživatelé v konverzacích dávají najevo, co by zde chtěli vidět, a Twitter jim prý naslouchá. V loňském roce tedy začali jednat s „nejlepšími globálními publishery a tvůrci obsahu“, aby uživatelé postupně dostali, co si přejí.

Mezi 30 novými partnery figuruje kromě zmíněných mediálních obrů i EPSN, Formula One, VICE News, Vox Media, Live Nation, IGN nebo The Game Awards. Twitter v tomto roce také obnovuje smlouvy např. se společností BuzzFeed nebo držitelem vysílacích práv na přenosy ze severoamerické baseballové ligy MLB. Platforma dá do budoucna prostor i menším vysílatelům.

Twitter prý má jedinečnou výhodu v tom, že je jediným místem, kde je možné konverzace provázat s videem a největšími živými přenosy, což prý dává vysílatelům unikátní možnost spojovat se s uživateli, kteří mají vliv na utváření kultury.

 

Zdroj: techradar.com