Twitter redesignoval svou webovou stránku, důraz klade na snadnost navigace nebo větší personalizaci

Twitter po delší době změnil design svého desktopového webu – podle platformy je nyní rychlejší, snadněji se v něm naviguje a nabízí větší personalizaci. Redesign jej má vzhledově a funkčně přiblížit podobě Twitteru na ostatních zařízeních.

Nový design klade důraz na hashtagy, vyhledávání, záložky a seznamy. Ředitel produktového designu Twitteru Mike Kruzeniski uvedl, že společnost „se snaží najít správná místa, aby byla znovu odvážná, ale je to znovunastavení tohoto základu. Začínáme s nejlepšími věcmi a na nich stavíme“.

Redesign nabízí konkrétně např. tmavý režim a další možnosti úpravy vzhledu, funkci pro snadnější přepínání mezi jednotlivými účty přímo z navigačního panelu nebo vylepšení přímých zpráv, díky kterému může uživatel vidět konverzace a posílat zprávy v rámci jednoho okna.

Nový design ovšem nepřichází s funkcí, kterou mnozí uživatelé již dlouho žádají, a tou je možnost upravovat staré tweety. Šéf Twitteru Jack Dorsey v této souvislosti začátkem roku na eventu společnosti Goldman Sachs uvedl, že uvažuje o zavedení editovací funkce, která by uživatelům umožnila „vysvětlit“ jejich „špatné“ příspěvky.

 

Zdroj: gizmodo.com, blog.twitter.com