Foto: Pxhere

Twitter testuje speciální profily pro firmy a podnikatele

Twitter si svoji popularitu vydobyl nejen mezi běžnými uživateli, ale oblíbila si jej i řada politiků, novinářů a celebrit. Jednou z nejznámějších osobností, která svůj twitterový účet používala jako hlavní komunikační kanál s veřejností, byl například také bývalý americký prezident Donald Trump. Je proto jasné, že tato platforma má velký potenciál i v dalších oblastech, z nichž tou nejvýraznější je pravděpodobně podnikání.

Ačkoli trochu se zpožděním, přeci jen si to Twitter uvědomil a nyní začal pracovat na speciálních profilech pro firmy, které nazval jednoduše „Professional Profiles“ (tedy „Profily pro profesionály“). Na rozdíl od běžných uživatelských účtů budou tyto šité přesně na míru firmám (ale například i neziskovým organizacím, vydavatelům, tvůrcům a všem, kteří Twitter používají k prezentaci své práce). V rámci těchto profilů tedy bude dostatek místa pro prezentaci vlastní značky a pro další informace, které potenciální zákazníky zajímají (samozřejmostí bude například zobrazení adresy a kontaktních informací). Pomocí jediného kliknutí také budou zákazníci moci kontaktovat zvolenou firmu nebo podnik.

Twitter však upozornil na to, že prozatím jde pouze o testování a chystaná funkce může projít ještě řadou změn. Prozatím dochází k testování v rámci USA, v příštích měsících by mělo dojít k postupnému rozšíření i do dalších zemí. Twitter se tímto krokem zařadí po bok Facebooku a Instagramu, který už podobnou možnost delší dobu nabízí.

Podle vedení Twitteru by nový typ účtů měl pomoci podnikatelům a firmám, jež v době pandemie Covid-19 přišli o většinu svých zákazníků, i lidem, kteří si plánují založit vlastní živnost.

Zdroj: engadget.com