Zdroj: store.steampowered.com

Vítězem výzvy autorů Fall Guys se stali profesionální hráči v čele s Ninjou, poslali jeden milion na charitu

Nová hra Fall Guys je extrémně populární a již během prvního měsíce na sebe dokázali její autoři upozornit tím, že posunuli klání i mimo obrazovky počítače. Vyhlásili totiž soutěž pro velké společnosti a značky. Pravidla byla jednoduchá – kdo přispěje k poslednímu srpnu nejvíc peněz na charitu, bude si moci navrhnout vlastní obleček pro fazolku do titulu Fall Guys.

Předpokládalo se, že vítězem se stane značka jako Nike, Amazon nebo KFC, avšak vítěz se nakonec rekrutoval z jiných kruhů. Soutěž totiž vyhrálo kvarteto profesionálních hráčů ve složení G2 Esports, Tyler „Ninja“ Blevins, Aim Lab a Jimmy „MrBeast“ Donaldson, kteří dali dohromady částku jeden milion dolarů.

Spolčenost Mediatonic označila tento tým za nejúžasnější od dob Avangers. Aim Lab k tomu v tweetu dodává, že koruny (vítěz každého běhu Fall Guys získá korunu) by měly zůstat v rukou těch, kdo konají dobro. Profesionálním hráčům se tak podařilo vyhrát i mimo klasické herní pole. Zatím není jasné, jak s cenou naloží a jak bude vypadat konečná podoba jejich kostýmu.

Celá „aukce“ se vyvíjela poměrně zajímavě a zábavně. První výkop uskutečnila společnost Cooler Master, vyrábějící mimo jiné herní periferie, která nabídla 280 dolarů. Částky se brzy začaly pohybovat ve statisících dolarů. V jednu chvíli dokonce vedla s částkou 420 069 dolarů společnost Hello Tushy vyrábějící sanitární zařízení (fazolka ve tvaru bidetu by byla jistě zajímavá). Nakonec všechny zájemce přeplatili právě výše zmínění hráči.

Celý výtěžek z akce jde společnosti Special Effect, která pomáhá zpřístupňovat herní svět lidem s postižením.

Zdroj: theverge.com