Výuková aplikace Kano naučí děti programovat voji vlastní kouzelnou hůlku

Spolu s rozvojem nových technologií se mění i požadavky na vzdělání a schopnosti zaměstnanců. Většina odborníků se shoduje na tom, že v budoucnosti bude čím dál více potřeba umět ovládat počítače i na pokročilejší úrovni, než je ta, kterou dnes nazýváme „uživatelská“. Důležitá bude mimo jiné znalost základního programování.

Programování v dnešní době nemusí být tak abstraktní a složité a jeho základní principy dokáží pochopit i relativně malé děti. Je však důležité jim to správně podat a právě o to se starají aplikace Kano, které učí děti krok za krokem programovat pomocí dlaždicového rozhraní a nadstavbových prvků, díky kterým si děti užijí své výtvory v reálném čase a prostředí.

Společnost Kano nyní představila atraktivní rozšíření svého sortimentu, které by mohlo k programování přilákat větší množství dětí. Hlavní roli v novém rozšíření hraje kouzelná hůlka ze světa Harryho Pottera. Ta je jakýmsi ovladačem, který obsahuje gyroskop, akcelerometr a magnetometr, které dokáží v reálném čas určit přesnou polohu hůlky.

Hůlku je možné pomocí Bluetooth připojit k počítači tabletu nebo mobilnímu telefonu a programovat různá kouzla. Kouzla jsou vlastně gesta a pohyby hůlkou, které dokáží ovládat hry, jsou součástí aplikace, nebo třeba celé zařízení. Po skončení výukové fáze je jen na uživatelích, jaká další kouzla vymyslí.

Výuková aplikace, je svým systémem podobná svým předchůdcům, pouze využívá možnosti hůlky a tematiky světa Harryho Pottera. Součástí výukových hříček jsou známá kouzla jako lumos nebo wingardium leviosa.

Očekávaný termín vydání je 1. října, v té době půjde do kin další film z nové Harry Potter série Fantastická zvířata a kde je najít. Cena sady byla stanovena na 99 dolarů.

Zdroj: theverge.com