Zdroj: innersloth.itch.io

Vývojáři Among US prosí fanoušky o strpení. Na změnách a vylepšeních se pracuje, jen chvíli trvají

Pokud by vám někdo na začátku roku 2020 řekl, že největším hitem herní scény se stane několik let stará indie hra s jednoduchou grafikou, asi byste mu nevěřili. Tento nepravděpodobný scénář však opravdu nastal a podle oficiálních údajů si hru Among Us na PC a především mobilních telefonech stáhlo a zahrálo více než 500 milionů uživatelů. Důležité je dodat, že hra se své popularitě těší teprve od sprna.

Tento úspěch a obliba hry však znamená velký závazek pro její tvůrce, protože o přízeň fanoušků lze velmi snadno přijít. Hra, která byla původně přátelskou hříčkou, se vlivem zájmu fanoušků stala Game as a service (hra jako služba), což je formát, který vyžaduje neustálý přísun nového obsahu.

Vývojáři Among US ve včerejším příspěvku na svém blogu slibují, že udělají maximum pro to, aby chuť hráčů utišili. V nejbližších dnech bychom se tak měli dočkat nové mapy Vzducholodi, která byla představena 10. prosince. Hráči se mohou těšit na nové úkoly pro posádku, přítomnost žebříků nebo pohyblivých plošin.

Další velké téma jsou potom platformy. Ještě v prosinci 2020 byly Among Us uvedení na Nintendo Switch a v brzké době by se měla hra objevit také na konzolích Xbox One a Xbox Series X/S. Na svém blogu studio také slibuje, že plánuje zveřejnit plán dalších funkcí a obsahu, jež by měly do hry postupně přibývat. Dodávají, že nejsou právě velkým studiem, a pokud si má hra zachovat své kouzlo, je nutné být trpěliví.

Zdroj: innersloth.itch.io