Vývojáři ze studia 343 Industries ukázali, jak natáčí zvuky pro Halo Infinite, natáčení nepřežil jeden klavír
Kdybyste se zeptali hráčů, jak poznají kvalitní hru, většina z nich by odpověděla, že podle grafiky. Kromě zpracování obrazu ale máme i další tvůrčí roviny, které možná nejsou na první pohled tak patrné, avšak originální pocit z hrané hry nám přináší právě ony. A přesně takovou rovinou je zvukový design.
Vývojářský tým pracující na hře Halo Infinite 343 Industries představil nové video mapující vývoj hry, které je zaměřené právě na vytváření neobvyklých zvuků. V hlavní roli tohoto vida je piano, avšak milovníkům klasických nástrojů jeho sledování příliš nedoporučujeme, protože na konci videa nezůstane piano úplně celé, spíše naopak.
Cílem bylo vytvořit originální zvuky, které budou hráče ve hře doprovázet. Proto na začátku zvukoví designéři ozvučí klavír velkým basovým subwooferem. Následující záběry potom nejsou pro slabé povahy, klavír se totiž stane terčem ran a úderů různými předměty. Zajímavé jsou také zvuky strun, na které jsou pokládány kusy suchého ledu. Některé zvuky jsou skutečně velmi dramatické a dokáží pocitově proniknout hluboko do těla.
Studio 343 také odhalilo, že Halo Infinite bude podporovat technologie virtuálního prostorového zvuku Dolby Atmos, Windows Sonic a DTS Headphone: X, které vám umožní poslouchat prostorový zvuk, i když budete mít stereofonní sluchátka.
Zdá se tedy, že předělávku hry Halo Infinite, která měla vyjít už v loňském roce, vzali vývojáři skutečně z gruntu. Nezbývá tedy než doufat, že vyjde v o dost lepší kondici, než jak to vypadalo v loňských ukázkách.
Zdroj: theverge.com