Walmart údajně chystá vlastní službu pro streamování videa

Americký obr na poli diskontních obchodních domů Walmart údajně připravuje vlastní službu pro streamování videa, která by konkurovala Netflixu a jiným streamovacím platformám. Měla by být levnější a fungovat jako značka v rámci jeho služby pro digitální nákupy Vudu.

Na službu bychom neměli čekat dlouho – podle webu variety.com ji společnost plánuje spustit v posledním kvartálu roku. Walmart se k informacím webu odmítl vyjádřit.

Řetězec nedávno provedl v USA průzkum, z něhož vyplývá, že současné streamovací služby se těší značné popularitě zejména na západním a východním pobřeží, nicméně zatím se jim příliš nedaří proniknout do států v centrální části země. Zde má Walmart silné postavení v oblasti maloobchodu, takže by dávalo smysl, kdyby se na tento region zaměřil i se svou streamovací službou. Přilákat zákazníky chce údajně cenou nižší než 8 dolarů měsíčně, což by bylo méně, než kolik si účtují platformy Netflix nebo Amazon Prime Video.

Jak upozorňuje web digitaltrends.com, i kdyby Walmart skutečně novou digitální službu plánoval spustit, není jisté, že by uspěl. V roce 2011 musel ukončit provoz on-line obchodu s hudbou mp3.walmart.com, který měl konkurovat obchodu iTunes od Applu. Nutno podotknout, že se tak stalo až po sedmi letech.

Ať už se řetězec ke spuštění služby chystá, či nikoli, digitální prostor podle všeho považuje za důležitý – tento týden oznámil uzavření strategického partnerství s Microsoftem v oblasti cloudových služeb a AI a společnými silami chtějí konkurovat Amazonu.

 

Zdroj: variety.com, digitaltrends.com