Xiaomi hlásí úspěch, ve druhém čtvrtletí se stala druhou nejprodávanější značkou chytrých telefonů
Čínský výrobce mobilních telefonů Xiaomi potvrzuje rostoucí trend své značky. Dle hospodářských výsledků za druhé čtvrtletí roku 2021 se společnost stala druhým největším výrobcem mobilních telefonů na světě. Její tržby za toto období činily 13,17 miliard dolarů, z čehož čistý zisk tvořil 945 milionů dolarů, což představuje meziroční nárůst o 87,4 procenta.
Podle údajů společnosti Canalys rostl podíl společnosti Xiaomi především v USA a v Evropě, kde se dokonce její telefony umístily v žebříčcích prodejů na prvním místě. Tržní podíl podle dostupných údajů tvořil 28,5 procenta celkově, ve státech západní Evropy potom 22,2 procenta. Dále Canalys uvádí, že celosvětové dodávky chytrých telefonů Xiaomi poprvé ve druhém čtvrtletí umístily na 2. místě s tržním podílem 16,7 procent.
Společnost Xiaomi Corporation k tomu uvedla: „Během druhého čtvrtletí roku 2021 naše hlavní strategie „Chytré telefony × AIoT“ dále podporovala náš vynikající výkon. Do budoucna budeme i nadále realizovat naši strategii dvojí značky, posílíme investice do pokročilých technologií a získávání a rozvoje talentů. Neustále také vylepšujeme naši prémiovou nabídku chytrých telefonů a jejich uživatelské prostředí. V rámci hlavní strategie „Chytré telefony × AIoT“ usilovně pracujeme na prosazování technologických inovací napříč kategoriemi produktů. Zdokonalujeme konektivitu mezi našimi chytrými telefony a IoT produkty tak, abychom zajistili bezproblémový uživatelský zážitek napříč celou řadou našich výrobků a přinesli lepší život každému na světě.“
Společnost Xiaomi nadále pokračuje ve strategii dvojí značky – prémiové telefony jsou vydávány pro brandem Xiaomi, zatímco cenově dostupnější telefony Redmi sází na širší publikum.
Zdroj: tisková zpráva