YouTube je podle průzkumu nejdůvěryhodnější značkou mileniálů

YouTube je podle průzkumu provedeného firmou Mblm nejdůvěryhodnější značkou mileniálů, tedy lidí, kteří dosáhli dospělosti na přelomu tisíciletí. V tomto směru jde o první vítězství dnes patrně nejpopulárnější videoplatformy, loni a předloni skončila na třetím, resp. 10. místě.

Platforma se prý stala nejdůvěryhodnější značkou pravděpodobně i proto, že v posledních několika letech přišla s mnoha novými službami (viz YouTube Music, YouTube Live nebo YouTube Stories). Prostřednictvím své široké obsahové nabídky prý „ukázala schopnost zabavit různorodé publikum mileniálů“ a podařilo se jí „vybudovat značku, která dokáže uspokojit jejich potřeby a požadavky“. Je prý při tom schopna využívat silné spojení mileniálů s mediálním a zábavním průmyslem.

Na druhém místě skončil Apple, na třetím Netflix a do první desítky ještě pronikly značky Disney, Nike, Target, Xbox, Playstation, Google a Walmart. Z průzkumu také vyplynulo, že prvními třemi nejdůvěryhodnějšími značkami pro muže jsou Xbox, Playstation a Spotify, u žen první trojici tvoří Target, Amazon a Disney.

Průzkum zkoumal odpovědi 6200 spotřebitelů a 56 000 hodnocení značek napříč 15 odvětvími v USA, Mexiku a Spojených arabských emirátech.

 

 

Zdroj: digitaltrends.com