YouTube stáhl po stížnostech veřejnosti reklamu na nový film

Hororové filmy mají být děsivé, ale jsou lidé, kteří se bojí nebo lekají velmi neradi a zkrátka je nevyhledávají. A hororové filmy mají někdy také hororové upoutávky a to je případ snímku s krátkým názvem The Nun (Jeptiška) jež by se měl v kinech objevit během podzimu.

Reklama na tento film se objevila také na serveru YouTube jako jedna z mnoha reklam před přehráváním videa. Je v ní využit trik, známý ještě z flashové éry internetových animací. Divák vidí ikonku regulace zvuku, se kterým si někdo hraje. Po čtyřech vteřinách se obraz skokově změní v děsivou tvář řádové sestry s velkými zuby, provázený odpovídajícím zvukovým efektem.

Řada diváků si na tuto reklamu stěžovala, protože je vyděsila, aniž by o to oni měli zájem. Vedení YouTube jim vyšlo vstříc a reklamu stáhlo. Pravidla zveřejňování videí na YouTube říkají, že by se na serveru neměl objevit obsah, který propaguje násilí, je pornografický nebo nechutný nebo šíří strach a hrůzu. Do poslední kategorie by krátká reklama s jeptiškou určitě spadala, avšak je u reklam a trailerů na hororové filmy byl YouTube doposud relativně benevolentní. Nyní to však vypadá, že YouTube udělal výjimku. Je pravdou, že podobné leknutí by u osob s vyšší citlivostí nebo s problémy se srdcem mohlo vyvolat zdravotní problémy.

Zdroj: fraghero.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.