Zdroj: Unsplash.com

Značka Oculus končí

Přejmenování společnosti Facebook na Meta nebylo jedinou změnou, které jsme se 28. 10. dočkali. Na začátku příštího roku totiž zmizí další silná značka z portfolia, a to Oculus. „Všichni máme silný vztah ke značce Oculus a bylo to velmi těžké rozhodnutí,“ napsal CTO společnosti Meta Andrew Bosworth ve svém příspěvku na sociální sítě Facebook. „Ačkoli toto jméno stahujeme, mohu vás ujistit, že původní vize Oculu zůstává hluboce zakořeněna v tom, jak bude Meta i nadále podporovat masový rozvoj VR.“

Samotné headsety se pochopitelně nikam neztratí a ani neztratí podporu. Nově se ale budou prodávat pod značkou Meta Quest. Název vznikl spojením názvu nejúspěšnějších brýlí a nového názvu společnosti. Spolu s brýlemi se změní i název vývojového oddělení. Facebook Reality Labs se přejmenovává na Reality Labs.

Zásadním posunem ve strategii společnosti Meta je i upuštění od nutnosti mít účet na sociální síti Facebook, pokud chce uživatel používat Oculus. Tento krok spolu se změnou názvu napovídá, že společnost Meta pomalu mění svoji strategii, v níž zaujímala největší sociální síť světa pozici páteře, od níž se všechno odvíjelo.

Facebook se po přechodu na Meta bude držet značky Horizon pro své zážitky z virtuální reality zaměřené na sociální sítě. Meta Horizon bude zahrnovat aplikace jako Horizon Workrooms, Horizon Worlds, Horizon Friends a Horizon Profiles.

Zdroj: gizmodo.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.