Chatbot s umělou inteligencí Rufus společnosti Amazon je nyní k dispozici všem zákazníkům v USA
Po testovací fázi, která započala v únoru, je nyní chatbot s umělou inteligencí Rufus společnosti Amazon v beta verzi k dispozici všem zákazníkům v USA. Podle všeho se zdá, že chatbot Rufus je v současné době vázán na aplikaci, nikoli na webovou verzi Amazonu.
Co tedy Rufus umí? Jelikož se jedná o chatbota Amazonu, není překvapivé, že pomáhá s nakupováním. Můžete si od Rufuse vyžádat seznamy doporučených produktů, zeptat se, co konkrétní produkty umí, nechat Rufuse jednotlivé produkty porovnat, nechat si doporučit produkt s ohledem na aktivitu, kterou chcete vykonávat, a podobně.
Rufuse se můžete ptát na konkrétní otázky týkající se produktů, kdy odpovědi se zdají být vytaženy přímo z popisků těchto produktů. A to není vždy ideální, protože popisy produktů na Amazonu nejsou vždy tak docela přesné. Chatbot je také propojen s osobním účtem, takže může odpovídat na otázky o odeslání, nadcházejících dodávkách a tak podobně.
Amazon uvádí, že chatbot byl vyškolen na základě katalogu produktů, recenzí zákazníků, otázek a odpovědí komunity a veřejných informací nalezených na webu. Neprozradil však, z jakých webových stránek tyto veřejné informace čerpal a za jakým účelem.
Pokud si chce zákazník v USA aplikaci s Rufusem vyzkoušet, stačí aktualizovat aplikaci na nejnovější verzi a hledat barevnou ikonu v pravém dolním rohu.
Zdroj: engadget.com