Chytré spodní prádlo od T-Mobile umí odvést pozornost od digitálních technologií k milostným aktivitám

Valentýn se pomalu blíží a T-Mobile pro své zákazníky připravil zajímavou novinku – chytré spodní prádlo, které umí uvést telefon partnera do offline režimu, a jeho pozornost tak nasměrovat „k důležitějším věcem, než je displej mobilního telefonu“,

Spodní díl prádla má na zadní straně malou kapsičku, v níž je ukryt „čip lásky“, který je nejdřív potřeba propojit s aplikací v telefonu obou partnerů. Čip v prádle „lákajícího“ partnera poté dokáže uvést mobilní telefon „vábeného“ partnera do Love Mode, což znamená, že blokuje všechny příchozí hovory i zprávy a začne z něj hrát romantická hudba. Tento mód ale musí příjemce v telefonu potvrdit.

T-Mobile se nabídkou chytrého spodního prádla snaží reagovat na odcizení, které vzniká ze závislosti na digitálních technologiích, a snaží se tak poukázat na fakt, že mnoho z nás se spíše než své druhé polovičce (a vůbec mezilidským vztahům) věnuje spíše svému mobilnímu telefonu. Výzkum společnosti Ipsos například ukázal, že 85 % lidí považuje za správné si od technologií čas od času odpočinout, ale jen 28 % dotázaných to taky skutečně udělá.

„Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ vysvětluje hlavní poslání nového produktu mluvčí Deutsche Telekom, Wolfgang Kampbartold.

Chytré spodní prádlo v magnetové barvě se začne prodávat od 6. února v e-shopu lovemagenta.com. Jeden set přitom obsahuje jeden pár spodního prádla, které je možné objednat v jakékoli kombinaci (na výběr jsou pánské boxerky a dámské kalhotky), dva Love čipy a textilní tašku se stahovací šňůrkou. Od stejného data T-Mobile podpoří svůj nový produkt kampaní na sociálních sítích se sloganem „Stačí vydat ten správný signál“. Cena jednoho setu je 25 euro, tedy zhruba 625 korun.

Zdroj: tisková zpráva