Coca-Cola uvedla na trh limitovanou edicí lahví se svítícími světelnými meči ze Star Wars
Coca-Cola uvedla v souvislosti s blížící se premiérou filmu Star Wars: Vzestup Skywalkera na singapurský trh limitovanou edici bezcukrových lahví s hlavními postavami Rey a Kylo Rena. To by nebylo nic tak neobvyklého, kdyby postavy nedržely světelné meče, které se rozsvítí (modře a červeně) vždy, když se štítku na lahvi někdo dotkne.
Lahve je možné rozsvítit díky chytrým štítkům berlínského startupu Inuru, které tvoří ohebný OLED panel a elektronika, včetně např. tištěné baterie. Podle společnosti baterie vydrží nejméně 500 aktivací a kromě toho tvrdí, že diody v panelu jsou šetrné vůči životnímu prostředí, protože jsou vyrobeny bez použití prvků vzácných zemin.
Společnost vidí obecně v chytrých štítcích velký potenciál a plánuje je dostat mimo jiné do oblastí balení zboží, reklamy nebo domácí elektroniky. Na to si však pravděpodobně budeme muset nějakou dobu počkat, protože flexibilní OLED panely jsou v současné době poměrně dost drahé.
Je velká škoda, že lahve s oficiálním názvem Limited Edition Lighted Star Wars: The Rise of Coca-Cola No Sugar jsou k dostání pouze v Singapuru, protože vypadají skutečně velmi stylově. Americký nápojový gigant se navíc v tuto chvíli chystá vyexpedovat pouze 8 tisíc lahví a prodávat je jen do 22. prosince (dostupné jsou od minulého pátku).
Očekávaný poslední díl moderní trilogie Star Wars má u nás premiéru 19. prosince.
Zdroj: endgadget.com
View this post on Instagram