Microsoft Office 365 zavádí asistenta pro psaní životopisů

V celosvětovém i českém měřítku platí, že kdo chce být úspěšný v hledání opravdu dobrého zaměstnání, měl by mít propracovaný životopis a ideálně by měl mít svůj profil na profesionální sociální síti LinkedIn. Ta nabízí mimo jiné i asistenta LinkedIn Resume Assistant , který vám pomůže s výběrem těch nejdůležitějších položek a sestaví z nich životopis.

Užití této užitečné funkce svým předplatitelům umožňuje i balík pracovních aplikací Microsoft Office 365. Aby mohl uživatel tuto funkci využít, je nutné, aby se přihlásil na svůj LinkedIn profil. Asistent se v modu psaní životopisu otevře v pravém postranním panelu a pomáhá jako inspirace k popisu pracovních zkušeností a své rady upravuje podle výběru konkrétní pracovní pozice. Pomůže také s výběrem dovedností, které podle statistik zaměstnavatelé pro daný typ pozice nejvíce ocení.

LinkedIn je od roku 2016 ve vlastnictví Microsoftu. Ten jej koupil za 26,2 miliardy dolarů, což dokazuje jeho vliv. Microsoft možnosti LinkedInu stále rozvíjí, kromě výše zmíněné služby LinkedIn Resume Assistant nabízí například program ProFinder, který umožní komunikaci s odborníky na rozvoj a koučování kariéry.

V současnosti je asistent pro Office 365 dostupný v angličtině pro Austrálii, Brazílii, Kanadu, Čínu, Indii, Japonsko, Nový Zéland, Singapur, Jihoafrickou republiku nebo USA. Postupně by se měly přidávat i další jazyky a státy.

Zdroj: theverge.com