Ninja má po několika dnech na Mixeru milion předplatitelů

Populární herní streamer Ninja, který minulý týden překvapivě odešel z Twitche na konkurenční (a mnohem menší) platformu Microsoftu Mixer, se pochlubil, že za pět dní zde získal milion aktivních předplatitelů. Otázkou je, kolik předplatitelů mu zůstane za dva měsíce, kdy vyprší bezplatné promo a fanoušci budou muset platit měsíční poplatek, aby mohli dále dostávat exkluzivní výhody.

Rozhodnutí platformy nabídnout zdarma dvouměsíční předplatné Ninjova kanálu je pokusem přivést na ni v co nejkratším čase co nejvíce lidí. Po uplynutí této doby se však předplatné zpoplatní a fanoušci budou muset platit měsíčně minimálně 5,99 dolarů. (Streameři si na platformě mohou také vydělávat peníze prostřednictvím její měny zvané Sparks, podobné měně Bits na Twitchi.)

Pokud každopádně budou Ninjovi přibývat předplatitelé takovýmto tempem, překoná možná několik svých starých rekordů. Např. loni se mu podařilo získat na YouTube během jediného měsíce 3 miliony předplatitelů, k čemuž mu pomohla popularita multiplayerového hitu Fortnite. Dnes má na populární videoplatformě přes 22 mil. předplatitelů, což je více, než měl na Twitchi.

YouTube i Twitch mají oproti Mixeru velkou výhodu – mnohem početnější základnu sledujících. Mixer se podílí na celkovém času stráveném sledováním on-line herních streamů pouze třemi procenty, zatímco Twitch 72 procenty.

 

Zdroj: theverge.com