Ninja si jako první profi hráč zajistil reklamní smlouvu s Adidasem

Populární herní streamer Tyler Blevins, známý v herní komunitě pod přezdívkou Ninja, oznámil reklamní partnerství se společností Adidas. Stal se tak vůbec prvním profesionálním hráčem, který s německým gigantem v oblasti sportovního oblečení a obuvi navázal spolupráci.

   Společnost uvedla, že „deal“ s Ninjou má ukázat její odhodlání podporovat herní kulturu a „podporovat tvůrce, kteří si předsevzali vyniknout ve svém oboru“. Dodala, že bude pokračovat v hledání nových způsobů, jak podporovat 2,3 mil. hráčů po celém světě.

   Oznámení přichází jen několik týdnů poté, co Ninja k překvapení herní komunity odešel ze své domovské streamovací platformy Twitch, kde jej sledovalo téměř 15 mil. fanoušků, aby se přidal ke konkurenční platformě Microsoftu Mixer (údajně mu bylo nabídnuto 6 mil. dolarů). Streamer má nyní také vlastní řadu hraček a údajně dostává za streamování her, jako je Apex Legends, milion dolarů. O tom, že je dnes v branži skutečně pojmem, svědčí i to, že na Mixeru jeho kanál za necelý týden získal milion odběratelů.

   Adidas v minulosti podporoval různé esportové týmy – např. loni uzavřel partnerství s  dánským týmem North nebo předloni s francouzským mužstvem Team Vitality.

    

Zdroj: endgadget.com