Red Dead Redemption 2 nabídne 60 hodin příběhové kampaně, 500 tisíc řádků dialogů nebo 300 tisíc animací

Vysoce očekávaný sandboxový akční western Red Dead Redemption 2 nabídne 60 hodin příběhové kampaně, 500 tisíc řádků dialogů či 300 tisíc animací. Čísly se v rozhovoru pro web vulture.com pochlubil spoluzakladatel a viceprezident studia Rockstar Games Dan Houser.

Podle něj hra byla původně ještě o pět hodin delší, nicméně studio se rozhodlo vyškrtnout z ní část, kdy hlavní hrdina Arthur Morgan usiluje o navázání druhého románku. Na „střihačské podlaze“ rovněž skončily některé mise včetně té zasazené do vlaku, kde se hrdina musí vypořádat s lovci odměn. Podle Housera by prý technicky stejně nefungovaly, nebyly tak propracované nebo se vývojářům zdály prostě nadbytečné.

Konečná verze scénáře hlavního příběhu prý měla 2 tisíce stran. Kdyby se prý do něj započítaly všechny vedlejší mise a dodatečné dialogy, scénář by na výšku měřil kolem 2,5 metru. Hra má být scénáristicky skutečně velmi hutná – jen dialogy některých NPC postav jsou prý rozepsány až na 80 stranách.

Počet herních postav prý vyžadoval najmout 1200 herců, které dodala americká filmově-mediální odborová organizace SAG-AFTRA. Dialogy má ve hře každopádně „jen“ 700 herců, kteří podle Housera strávili v motion-capture studiu 2200 dní.

Hra vyjde na konzolích PS4 a Xbox One 26. října a tvůrci se zatím oficiálně nezmínili o PC verzi. Podle dřívějších neoficiálních náznaků a i s ohledem na úspěch PC verze předešlého hitu GTA V je nicméně pravděpodobné, že na počítače, byť se zpožděním, dorazí také.

 

Zdroj: vulture.com, techspot.com