Reddit oznámil integraci byznysové sociální platformy Sprinklr

Reddit oznámil, že navázal strategickou spolupráci s byznysovou sociální platformou Sprinklr. Platforma má pomoci globálním značkám na Redditu zlepšit zákaznickou podporu a umožnit přímý kontakt mezi nimi a uživateli.

Podle webu mashable.com by se oznámení nemuselo setkat s velkým nadšením uživatelů, protože část z nich se vymezuje vůči konzumní společnosti a zvýšený zájem globálních značek se jim pravděpodobně nebude příliš zamlouvat. Sprinklr slouží jako prostředek pro značky typu McDonalds nebo Marriott, prostřednictvím nějž mohou snadno identifikovat své zákazníky a dostat se s nimi do kontaktu. V prohlášení Sprinklr uvádí, že „globální společnosti mohou nyní používat Sprinklr k tomu, aby naslouchaly zákazníkům, analyzovaly moderní trendy a prostřednictvím platformy Sprinklr přímo spravovaly zákaznickou podporu na Redditu“.

Jak web v této souvislosti dodává, Sprinklr je v podstatě první platformou, díky níž budou mít velké společnosti přístup k tomu, o čem uživatelé Redditu diskutují, a budou s nimi moci bezprostředně komunikovat z hlavní stránky. Není to poprvé, kdy jsou uživatelé upozorněni na budoucí možnou „invazi“ značek. V srpnu minulého roku zavedl Reddit funkci sponzorovaných příspěvků, prostřednictvím nichž mohou společnosti platit za promování uživatelských příspěvků.

Reddit ve svém oznámení píše, že globální značky byly součástí sociální sítě již delší dobu a některé společnosti fanoušky i „hatery“ v konverzacích oslovují celé roky. Podle Redditu uživatelé dnes běžně mluví o svých oblíbených značkách a produktech a inzerenti se prý v jednáních s ním pravidelně ptali, jak se k nim mohou dostat blíže. Sprinklr je podle všeho první vlaštovkou tohoto druhu a další budou pravděpodobně dříve či později přibývat. Redditu pomohou mimo jiné zvýšit příjmy, čímž sociální síti umožní přicházet s novými funkcemi a vylepšeními.

 

Zdroj: mashable.com