Spotify zavádí nový multimediální formát Spotlight

Populární hudební streamovací služba Spotify včera představila nový vlastní multimediální formát s názvem Spotlight. Formát obohacuje poslech hudby o vizuální element a bude dostupný na podcastech, u poslechu audioknih, zpráv a jiného audio obsahu.

Spotify ve svém prohlášení uvádí, že chce fanouškům prostřednictvím kontextových vizuálních prvků jako video, fotografie nebo text více přiblížit jejich oblíbené interprety, playlisty, knihy, vydavatele atd. a umocnit zážitek z poslechu. Služba bude zprvu dodávat multimediální obsah ve spolupráci s partnery jako např. BuzzFeed News, Crooked Media, Lenny Letter, Gimlet Media, Genius, Uninterrupted nebo Cheddar a v blízké budoucnosti budou přibývat další. Kromě toho se Spotlight objeví na vlastních playlistech od Spotify, jako je RISE, Secret Genius nebo Spotify Singles.

„Jsme nadšeni z toho, že můžeme představit Spotlight, nový formát, jenž snoubí skvělé vyprávění, informace, zprávy nebo názory s vizuálními prvky dodávanými ve formě playlistu napříč velkým množstvím kategorií“, sdělila k launchi formátu Courtney Williamová Holtová, šéfka oddělení Studios and Video. Dodala, že playlisty hrají v každodenním životě uživatelů důležitou roli a pomáhají je sbližovat s jejich oblíbenými tvůrci.

Na začátku se počítá se zařazením Spotlightu do různých obsahových kategorií, např. zpráv, populární kultury, sportu, politiky, názorů a samozřejmě i hudby. Další obsahové série, které bude formát multimediálně doprovázet, dorazí již v únoru.

 

Zdroj: press.spotify.com