Foto: flickr.com

Tesla možná změní svůj odmítavý postoj k reklamám a začne inzerovat

Společnost Tesla je známá tím, že se vyhýbá reklamě a od svého uvedení na trh na počátku roku 2000 ve skutečnosti neprovozuje tradiční reklamu. Místo toho se při propagaci svých vozů spoléhá spíše na ústní sdělení. Nyní by se ale situace mohla změnit. Během posledního setkání akcionářů společnosti odpověděl šéf Tesly Elon

Musk na otázku z publika týkající se reklamy takto: „Zkusíme menší reklamu a uvidíme, jak to půjde.“ Musk zřejmě změnil názor na reklamu po akvizici Twitteru, který vydělává většinu svých peněz právě díky reklamě.

„Je skutečnou ironií, že Twitter je na reklamě nesmírně závislý. Nikdy předtím jsem reklamu nepoužíval, a teď mám společnost, která je na reklamě závislá. Takže bych asi měl říct, že reklama je úžasná a měl by ji dělat každý,“ řekl Musk. Jde o výrazný obrat oproti předchozímu postoji. Před několika lety prohlásil, že reklamu nesnáší a že Tesla raději peníze, které ostatní automobilky vyčleňují na reklamu, použije pro vylepšení samotného produktu.

Ve své odpovědi během setkání akcionářů Musk dále uvedl, že vozidla Tesla mají funkce a vlastnosti, o kterých většina lidí neví. Společnost tyto informace sice zveřejňuje na svém účtu na Twitteru, ale uznává, že tímto způsobem se k řadě uživatelů vůbec nedostanou.

V dalším rozhovoru pro CNBC Musk uvedl, že reklamy by mohly být informativní a zábavné, takže by byly spíše určitým typem obsahu než typickými reklamami. Naznačil, že budoucí reklamy společnosti Tesla by mohly informovat právě o méně známých funkcích vozidel.

Musk také během setkání s akcionáři upozornil na dva nové elektromobily, u nichž uvedl, že design a výrobní postupy těchto vozidel jsou lepší než cokoli jiného z tohoto odvětví. Prozradil také, že společnost pracuje na vytvoření nového produktu, přičemž by mohlo jít o prototyp nového elektromobilu.

Zdroj: engadget.com