Zdroj: store.steampowered.com

Úspěšná hra Fall Guys spouští charitativní akci, chce pomoci postiženým hráčům

Hra Fall Guys na počátku srpna doslova vlétla na scénu a během prvních několika týdnů si získala miliony fanoušků. Jednoduchá hříčka spojující prvky Battle Royale a populárních pořadů jako Takešiho hrad nebo Her bez hranic si získala příznivce po celém světě a nyní o sobě dává vědět znovu, a to prostřednictvím charity.

Jedním z lákadel pro hráče je možnost vybavit si svého avatara (malou fazoli s rukama a nohama) vtipným oblečkem. A právě tento obleček je ústředním motivem celé akce, autoři hry totiž prostřednictvím Twitteru vyhlásili soutěž určenou především velkým obchodním značkám. Pravidla jsou jednoduchá, která ze společnosti dá nejvíce peněz organizaci SpecialEffect, bude mít vlastní brandový obleček ve hře Fall Guys.

Organizace SpecialEffect sídlí ve Velké Británii a pomáhá postiženým lidem hrát videohry. Vytváří konkrétním hráčům vybavení na míru, aby pro ně bylo hraní her co nejpřístupnější. Soutěž je otevřená komukoliv, avšak usoudí-li studio Mediatonic, že je daná značka nebo požadovaná podoba oblečku urážlivá nebo nevhodná, vybere další nejvyšší příspěvek.

Pro hru i studio samotné se jedná o dobrý způsob, jak na sebe upoutat pozornost a zároveň uskutečnit dobrý skutek. Pozitivní je i samotné upozornění na činnost organizace SpecialEffect, na jejíž konto mohou přispívat i drobní dárci nezávisle na vyhlášené soutěži.

Hra Fall Guys má díky svému nápadu i konceptu, do nějž lze neustále přidávat nové věci (jak po stránce vizuální, tak po stránce herního obsahu), potenciál stát se velmi zajímavou platformou. A to jak pro hráče samotné, tak pro společnosti a prezentaci jejich značek.

Zdroj: gamesradar.com