Foto: Unsplash

Reklamy v levnějším předplatném Netflixu se možná neobjeví v nových filmech a dětských pořadech

Netflix již delší dobu plánuje zavedení úrovně s reklamami, která bude pro uživatele levnější. Nicméně nyní to vypadá, že ne všechny pořady budou reklamu obsahovat. Podle agentury Bloomberg společnost neplánuje pouštět reklamy během původních filmů, alespoň při jejich první premiéře na platformě. Netflix totiž tímto způsobem nechce odehnat kvalitní tvůrce, pro které může být reklama přerušující jejich příběhy nepřijatelná.

Kromě premiéry filmů by reklamy neměly obsahovat ani pořady pro děti. Netflix údajně partnerům sdělil, že v rámci původních pořadů pro děti nebude pouštět reklamy. A některé ze současných smluv společnosti by jí také neumožňovaly pouštět reklamy během licencovaného obsahu.

Společnost Netflix má možná pocit, že vysílání reklam v pořadech pro děti by přineslo více problémů, než pozitiv. Pro příklad – v roce 2019 zaplatila společnost Google 170 milionů dolarů za porušení zákona o ochraně soukromí dětí na internetu poté, co FTC zjistila, že YouTube neoprávněně shromažďoval údaje od dětských sledujících.

Agentura Bloomberg nicméně upozornila, že Netflix na své nové úrovni předplatného s reklamami stále pracuje, a strategie společnosti se tak ještě mohou měnit. V této souvislosti jsme vás nedávno informovali o tom, že kód, který nalezl vývojář Steve Moser, naznačil, že nová úroveň by nemusela zahrnovat podporu offline sledování. Netflix na tuto fámu rychle zareagoval poukazem na to, že je stále „v počátcích rozhodování o tom, jak spustit levnější variantu podporovanou reklamou“, a nic tedy není jisté.

Zdroj: engadget.com